niedziela, 23 czerwca 2013

Rozdział 63: Feeling awkward.

Noc minęła szybko i bezproblemowo. Najwcześniej z mieszkańców obudził się Ross. Spojrzał z uśmiechem na blondynkę, leżącą obok, po czym udał się na dół w celu spożycia śniadania. Na szczęście zostało jeszcze sporo jedzenia z imprezy, zatem nie musiał męczyć się z przygotowywaniem, wystarczyło przygrzać i gotowe. Niedługo później dołączyła niego Cassidy. Spojrzała niepewnie na towarzysza, następnie odwróciwszy głowę w inną stronę i nałożyła na talerz trochę sałatki.

- Smacznego - uśmiechnął się chłopiec.
- Umm.. Dzięki - odparła dziewczyna, nie spuszczając wzroku z jedzenia.
- Smakuje ci? - spytał, próbując podtrzymać nieco rozmowę.
- Mhmm.. - kiwnęła twierdząco głową.
- Jesteś pewna? Jakoś tak nie za bardzo ci to wchodzi.
- Jestem pewna.
- No dobra, co ty taka niemrawa jesteś?
- Ee.. No bo.. Cały czas nie może do mnie dotrzeć to.. co mi w nocy powiedziałeś.. Dziwnie się z tym czuję.. - odpowiedziała, po czym ponownie spuściła głowę w dół.
- Umm.. A co konkretnie? - dopytywał dalej Ross, gdyż kompletnie nie wiedział o co chodzi być blondynce.
- No że ty.. myślisz o.. umm.. że wyobrażasz sobie mnie.. ee.. i ciebie, gdy..
- Nie kończ! - przerwał wypowiedź dziewczyny. - Ee.. Umm.. - nerwowo zaczął przeczesywać dłonią włosy. - Ja.. ja tak powiedziałem?
- Mhmm..
- Pff.. to.. to brednie.. ja.. ja nie robię takich rzeczy.. to.. to.. byłem pijany... gadałem bzdury.. - ciągnął speszony.
- Mhmm.. Oczywiście, że tak.. - rzuciła z wyczuwalnym sarkazmem.
- Ee.. 
- Czy czujesz się tak dziwnie jak ja w nocy? - spytała skrępowana Cassidy.
- Wiesz.. Myślę, że czuję się gorzej.. Ale.. ale to nieprawda. Ja.. żartowałem sobie.. - starał się wybrnąć.
- Ponieważ nie chcę, aby sytuacja między nami stała się jeszcze bardziej.. krępująca, nie będę negowała twojego zdania.. 
- Ale.. Ale no.. Ty chyba nie przestaniesz się ze mną widywać? - spytał zmartwiony chłopiec.
- No oczywiście, że nie, głupku, bo jesteś moim przyjacielem.., ale łatwiej mi się z tobą rozmawiało bez umm.. tej informacji - uśmiechnęła się sztucznie i znów skierowała wzrok ku dole.
- Po prostu.. zapomnijmy o tym - zaproponował nastolatek 
- Jasne, gdyby to było takie łatwe..
- Zmieńmy temat. Umm.. jak ci się spało?
- Jakoś.. - rzuciła krótko, wkładając do ust widelec z sałatką.
- Ee.. A mi dzięki tobie lepiej niż zawsze - powiedział, chcąc rozkręcić przyjaciółkę do żwawszej rozmowy. Nie udało mu się to i w odpowiedzi uzyskał jedynie skinięcie głową. Tak jak się obawiał nastała niezręczna cisza. Przez kolejne kilkanaście minut żadne z dwojga nastolatków nie odezwało się nawet słowem. Od czasu do czasu rzucali sobie jedynie pojedyncze spojrzenia.
- Witaam drogie dzieci - przywitał się z zadowoleniem Ratliff, wchodząc z rozłożonymi rękoma do kuchni. - Co jemy? - zapytał, dosiadając się do przyjaciół. Obydwoje wzruszyli obojętnie ramionami. - Umarł ktoś? Zachowujecie się jak na stypie.
- Taa.. Moja godność.. - westchnął blondyn.
- Okeeej? A ty się nie odezwiesz? - skierował do dziewczyny. - Ciszaa.. spoko, pomilczmy. Czemu niee? Cisza jest fajna. Taka wyciszająca.. Wiecie co, mam już dosyć tej ciszy. To jest nudne. Może o czymś porozmawiamy? Ooo taak.. wiem, że tego chcecie. Lubicie ze mną rozmawiać. Widzę te emocje w waszych oczach i..
- Ratliff! - przerwał Ross.
- Co?
- Lecz się - odparł na co brunet przymrużył oczy.
- Nie - burknął. - ..Toooo.. jak wam się spało? - spytał po chwili milczenia.
- Umm.. Pójdę się ubrać - rzuciła Cassy, wstając od stołu. Zerknęła jednocześnie na blondyna, a spotykając się z jego wzrokiem od razu odwróciła się i zmierzyła na górę.
- Coś ty jej w nocy zrobił? - zapytał Ell.
- No.. no nic.. nieważne.. - westchnął z delikatnym smutkiem, po czym również odszedł od stołu, pozostawiając bruneta samego z posiłkiem. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Gdzie idziesz? - spytał Luca, wchodząc z pokoju.
- Ubrać się - odpowiedziała wprost.
- Któryś z chłopaków już wstał?
- Taak, siedzą na dole - rzuciła, a następnie weszła do łazienki. Włoch natomiast udał się na dół i od razu przysiadł do Ratliffa. Z czasem kolejne osoby schodziły na dół, aż wreszcie byli w komplecie. Z wyjątkiem RyRya, który wciąż odsypiał. 
- No dobra, skoro jesteśmy tutaj wszyscy, to my z Ratliffem wpadliśmy na pewien pomysł - zaczął z uśmiechem Riker.
- Ty? Z Ratliffem? Mówisz serio? Czy ten pomysł może w jakiś sposób zagrażać naszemu życiu? - spytała z przekąsem Rydel.
- Zaraz ja będę zagrażał twojemu - odgryzł się starszy. - No nieważne.. Pomyśleliśmy, że fajnie byłoby gdzieś razem wyjechać na kilka dni. Co wy na to? 
- To genialny pomysł! - ucieszył się Ross. - Kiedy i dokąd?
- Jak najszybciej - odparł Ell. - Dziś sobota, więc może w poniedziałek.
- Umm.. Ja odpadam, mam szkołę - wtrąciła ze smutkiem blondynka.
- Ojeeej.. a to pech - powiedział z sarkazmem Rocky.
- Słucham?
- Nie nic. W dyskretny sposób dałem ci do zrozumienia, że nie sprawisz mi tym przykrości, a nawet wręcz przeciwnie - rzucił wprost, wywołując na twarzy dziewczyny smutek. Gwałtownie podniosła się z kanapy i zmierzyła do łazienki na górze.
- Nie pozwalaj sobie! - wzburzył się Luca.
- Chyba nie muszę udawać, że ją lubię, nieprawdaż?! 
- Nie, ale to moja siostra, więc nie traktuj jej tak! - rzucił, po czym ruszył za blondynką.
- On ma rację, Rocky. Mógłbyś przystopować - powiedziała Rydel. - A może właśnie ten wyjazd zbliży was do siebie.
- Tylko nie za bardzo - wtrącił Ross.
- O to się nie martw. Nie zamierzam ani się z nią zaprzyjaźniać, ani tym bardziej mieć z nią bliższego kontaktu.
- Ja też nie dam rady - odparła Emily.
- Przecież nic się nie stanie, jeśli opuścisz kilka dni szkoły - uśmiechnął się Ratliff.

Wkrótce po chwili namowy dziewczyna się zgodziła, ale tylko pod warunkiem, że Cassidy również pojedzie. Po tym, co usłyszała od kolegi wątpliwe jest, aby miała jakieś chęci na ten wyjazd. W tym momencie wszystko zależało od tego, jak pójdzie rozmowa z Lucą. Z reguły on zawsze poprawiał jej humor, więc i tym razem nie ma ku temu nawet najmniejszego zwątpienia. Faktycznie już kilka minut później para zeszła na dół ze znacząco lepszym nastawieniem. Nawet bez dłuższej namowy dziewczyna również zgodziła się opuścić kilka dni nauki, żeby spędzić nieco więcej czasu z przyjaciółmi. Teraz na szczęście obyło się bez niemiłych komentarzy bruneta. Rzucił jedynie nieprzyjemne spojrzenie w jej stronę, aczkolwiek najważniejsze, że siedział cicho. Goście, o ile tak ich jeszcze można nazwać, zebrali się około piętnastej. Przed wyjściem tradycyjnie pomogli posprzątać chociaż powierzchownie cały bałagan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Hotel*
Przyjaciółki wraz z Lucą zmierzyli do apartamentu. Czekała ich tam mała niespodzianka, a mianowicie mama Cassidy, która najwidoczniej postanowiła przyjechać trochę wcześniej niż było planowane. Może to i nawet lepiej. Przynajmniej od razu będzie można uzgodnić z nią, co i jak w kwestii wyjazdu.

- I jak było? - spytała kobieta.
- Fajnie, jak zawsze - odparła blondynka. - A skąd wiesz, gdzie byliśmy?
- Spotkałam się z Markiem i Stormie - wyjaśniła.
- Czemu wcześniej przyleciałaś? - dopytywała dziewczyna.
- A co, nie cieszysz się?
- Nie, nie, nie o to chodzi. Tak tylko zapytałam. Ale skoro już jesteś.. to jest pewna sprawa do omówienia - zaczęła z delikatnym uśmiechem.
- Ohh zaczyna się - zaśmiała się Katie. - No nic, słucham cię.
- No boo.. tak sobie dzisiaj pomyśleliśmy, że fajnie byłoby razem wyjechać na kilka dni.. Ale nie, że z mamą, tylko tak raczej umm.. w gronie młodzieży.
- Czy w ten sposób chciałaś mi dać do zrozumienia, że jestem stara?
- Ee.. nie, ależ skąd - uśmiechnęła się niewinnie.
- A z jaką młodzieżą?
- No więc ja, Emi, Luca, Rydel, Rocky, Ratliff, Riker i.. Ross - dodała po cichu. - I jeszcze Riker..
- Powiedziałaś dwa razy Riker - zauważyła brunetka, szepnąwszy przyjaciółce ukradkiem.
- Taa wiem i mogę powtórzyć raz jeszcze byle się zgodziła - odpowiedziała, wywierając lekkie zdziwienie na koleżance. 
- Hmm.. Więc ten Ross też by z wami jechał - westchnęła niezadowolona dorosła.
- I.. i Riker też - uśmiechnęła się przekonująco, a pozostała dwójka młodzieży stała z boku i zastanawiała się, o co chodzi z tym Rikerem.
- Kiedy? 
- Umm.. W poniedziałek.
- Wykluczone - rzuciła krótko Katie.
- Ale.. ale dlaczego?
- Wydaje mi się, że zapomniałaś o czymś takim jak szkoła.
- Nie zapomniałam, ale..
- Nie, Cassidy - przerwała blondynce, która zrezygnowana usiadła na kanapie.
- Ojj ciociu.. Przecież to tylko kilka dni. Daj im się trochę rozerwać. Taki wyjazd z przyjaciółmi na łono natury naprawdę dobrze im zrobi - zaczął na spokojnie przekonywać Włoch.
- I na co on liczy? Że uda mu się ją namówić? Mi się nie udało, więc jemu tym bardziej - powiedziała pewnie Cassidy do siedzącej obok Emi.
- A może jednak. Pewności nie masz.
- Mam. Zbyt dobrze znam moją mamę.
- W sumie, to pewnie masz rację - przytaknęła brunetka.
- Nie, Luca i twoje proszenie nic nie wskóra - kobieta twardo nie dawała za wygraną.
- Okej.. - odparł zrezygnowany i ruszył w stronę przyjaciółek, jednakże widząc uśmieszek na ich twarzy, znaczący mniej więcej tyle samo co "Ha! Tobie też się nie udało!", postanowił ponowić próbę. - Ależ ciociu..
- Luca - powiedziała nerwowo dorosła.
- Spokoojnie.. Pozwól mi coś powiedzieć.. Spójrz, ciociu. Dziewczyny mają po siedemnaście lat, wiadomo, że czasem chciałyby też sobie odpocząć od szkoły. No fakt, od tego są wakacje, ale do nich jeszcze trochę czasu. Dlatego nalegam, abyś się zgodziła, ciociu.
- Nie, Luca, nie jestem przekonana.
- Mnie się coś wydaje, że tu już nie tylko o szkołę chodzi. Ciocia się chyba boi, że coś może im się stać.. Ale przecież ja z nimi będę. Nie dopuszczę do tego, aby stała im się jakaś krzywda. Nie chcę być próżny, ale trzeba przyznać, że komu jak komu, ale mnie można zaufać - odparł dumnie poprawiając koszulę, na co kobieta zaśmiała się. - Oczywiście tylko żartuję. Ale tak na poważnie, to jestem odpowiedzialny i dobrze się nimi zaopiekuję, proszę mi zaufać.
- Dobrze, Luca. Niech wam będzie, możecie jechać. Przekonałeś mnie - uśmiechnęła się. - Ale jeśli wpłynie to w negatywny sposób na oceny dziewczyn, to cała wasza trójka poniesie tego konsekwencje.
- Oczywiscie! - zgodził się. - Oh grazie mille! - ucieszył się chłopiec, po czym od razu skierował się do dziewczyn. - Ha! I kto tu jest najlepszyyyy? - krzyknął zwycięsko do przyjaciółek.
- Namówiłeś ją? Możemy jechać? - spytała zdziwiona brunetka.
- Si - odpowiedział dumnie.
- Co jej nagadałeś? - spytała Cass.
- Nic takiego. Powiedziałem, że dobrze się wami zaopiekuję.. W każdym znaczeniu tego słowa - wyjaśnił dwukrotnie unosząc brwi. - Nie, nie, żartuję.
- Czy w tym był ukryty jakiś podtekst?
- Niee - skłamał z uśmiechem.
- O Boże, mój Luca.. co oni ci zrobili? - westchnęła blondynka, obejmując Włocha.
- Ojj spokojnie, gdzież bym śmiał tak ciebie.. Co innego Emily - zażartował.
- Gdy wyjedziemy, on nie będzie miał pokoju obok mojego, jasne? - zaśmiała się brunetka.
- Dobrze, w takim razie będę miał z tobą. Ojejku.. faktycznie zbyt wiele czasu z nimi spędzam.
- Mówisz? - zaśmiała się blondynka.
- Ahh moje dziewczynki - uśmiechnął się obejmując obydwie nastolatki, po czy wraz z nimi rzucił się na kanapę.

 ___________________________


 Heeeeeeej!!!!!!!! 

Wiem, że dawno nie było nowego rozdziału (równe 3 tygodnie) za co baaardzo Was przepraszam. Z dzisiejszego muszę przyznać, że jestem całkiem zadowolona :). 

 ~DarkAngel 

39 komentarzy:

  1. CZEMU TO SIĘ JUŻ SKOŃCZYŁO! JA CHCĘ DALEJ! DAAAALEJ!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co taki krótki? ;c xd
    Za szybko się skończyło, chcę koleeeejny .
    Zajebisty, jestem ciekawa co do wyjazdu :3
    Pisz szybciutko następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście powiem że genialnie najgenialniejszy iiiii żebyś szyblo pisała nowy rozdał. Nie! Żebyś szybko miała wenę... (chyba że już masz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowy rozdział już jest gotowy ;p

      Usuń
    2. już gotowy? :3
      dodaaj :3 to nic, że przed chwilą był nowy :3

      Usuń
  4. świetny :3
    taki jakiś krótki się wydawał xd
    Rocky mógłby się trochę pohamować :| xD
    ciekawa jestem tego wyjazdu, więc pisz szybko kolejny :3

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo jaki Zajebisty! aaa kocham cię! chce kolejny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, też cię kocham xD za taki miły komentarz ;3

      Usuń
  6. Zajebisty ! Biedna Cassy nie wiedziałam, że Rocky aż tak jej nie lubi zawsze myślałam, że się przyjaźnią a tu proszę tak zwrot wydarzeń. Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Komentarze mają być szczere, tak?
    Jakoś do mnie ten rozdział nie przemawia. To nie tak, że mi się nie podoba, po prostu jest dla mnie zatrzymaniem akcji przed kolejnym rozdziałem.
    Mam nadzieję, że kolejny będzie bardziej dynamiczny :)
    I mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz za ten koment.

    Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam za co się obrażać ;p dzięki za szczerość :) i ja wiem, że ostatnio trochę zbyt spokojnie jest, ale wydaje mi się, że niebawem zacznie się rozkręcać ;)

      Usuń
    2. Oo, to czekam z jeszcze większą niecierpliwością ;)

      Usuń
  8. Rozdział bomba .
    Zajebisty bym nawet powiedziała .
    Czekam na nexta i mam nadzieję że na tym wyjeździe będzie się dużo działo .:p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie cię, za ładnie piszesz XD Ja też mam bloga ale jak zawsze jest beznadziejny. Mam nadzieję że znowu będzie dużo akcji :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozdział,
    Uuu szykuje się jakiś wyjazd pewnie będzie ciekawie ;)
    Ale najlepszy zwrot w tym rozdziale to:
    -Umarł ktoś? Zachowujecie się jak na stypie.-Ratliff
    -Taa...moja godność-Ross
    To było genialne, bardzo długo się z tego śmiałam :D
    Czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie sądziłam, że ten rozdział aż tak wszystkich rozbawi O_o ale miło mi ;3

      Usuń
  11. I zapraszam jeszcze na mojego bloga!!!
    Proszę wejdźcie!!! :D
    http://thatsummerwemet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sorrki, że nie komentowałam dość dłuuugi czas, ale wszystkie rozdziały czytam w biegu i naprawdę nie mam czasu na komentowanie rozdziałów. No, dość tłumaczeń. Jak zwykle rozdział świetny. Mogłabym teraz wypisywać fragmenty, z których śmiałam się najbardziej, ale nie chcę cię zanudzać, ale mój ulubiony moment, to wypowiedź Luci:
    - Dobrze, w takim razie będę miał z tobą. Ojejku.. faktycznie zbyt wiele czasu z nimi spędzam.
    Haha, to było dobre ^_^. Z tego fragmentu lałam się chyba najbardziej. Oczywiście moja mama chciała już dzwonić do psychiatry ^_^. Wstaw szybciutko nowy rozdział. Ciekawa jestem, gdzie ich wywieje i mam nadzieję, że będzie się działo ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhh i jeszcze jedno: Przepraszam, że nie dodałam komentarza w niedzielę :(. Jakoś... nie miałam czasu na włączenie laptopa. Jeszcze raz przepraszam (Błagam na kolankach o wybaczenie) haha:)

      Usuń
    2. Ach ten zawody telefon w samym środku pisania wyłączył mi się telefon. No nic, a tak poza tym to polecam piosenkę Misery w wykonaniu The Warblers (Glee)

      Usuń
    3. haha, nie gniewam się xD i dzięki za polecenie coveru, bo nie widziałam ;3 i się teraz tym jaram *__* cover jednej z moich ukochanych piosenek i to z udziałem Riker'a ;3 <3

      Usuń
    4. Proszę bardzo ^_^ zapraszam na mojego bloga www.herecomesforevergirl.blogspot.com :) sorrki ze się tak narzucam, ale zależy mi na tym, żeby mieć jakich kolejek czytelników, wiec błagam cie nie gniewaj się na mnie :) próbuje sobie ich trochę zdobyć, a ty masz ich SPORO. Błagam na kolankach, żebyś się n a mnie nie gniewała ;)

      Usuń
    5. Rany pisze na komórce i wyskakują mi jakieś dziwne słowa \o/ tak na przykład słowa "kolejek" nie miało być :/

      Usuń
  14. Świetny rozdział. Kiedy kolejny? prooooooszę!!!!!! tak bardzo prooooooszę!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tytuł z piosenki z glee <3 xD rozdział jest su su super!! xD Kocham ten rozdział i śmiałam się z tego fragmentu co Pattie najbardziej xD Koffam Ciebie xD i mam nadzieję, że się nie gniewasz za to co zrobiłam :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, tytuł z piosenki Maroon 5 - Misery.
      i awww.. nie gniewam się <3

      Usuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Blog.
    Szczegóły na http://ross-and-laura-lovestory.blogspot.com/p/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałyśmy Cię do konkursu Liebster Blog! Więcej informacji znajdziesz na końcu tego wpisu: http://dangerous-crime-of-r5.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-nominacje.html (:"

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do "Liebster Awards" przez : http://my-diary-ally.blogspot.com/ i http://r5-laura-story.blogspot.com/ ;) Po więcej szczegółów zapraszam na wymienione blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam Twojego bloga do czegoś o nazwie 'Liebster Blog'. Więcej informacji na moim blogu: alisonilaurentis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh dodaj już nowy rozdział bo nie wytrzymam! Jestem zbyt ciiekawa następnego. Wciągnęłam się w to opowiadanie tak , że czytałam je od początku z trzy razy i przeczytałabtm jeszcze raz. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle świetny rozdział ;)
    -Umarł ktoś? Zachowujecie się jak na stypie.-Ratliff
    -Taa...moja godność-Ross
    zgadza sie z basią to było najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. prosze skoro jest gotowy to dodaj go ... nie wytrzymuje ;'(

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Awards ! Więcej dowiesz się tu: http://ross-laura-story-of-love.blogspot.com - mój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeze mnie również zostałaś nominowana do Versatile Blogger Awards ! !. Więcej dowiesz się tu: http://wishing-i-was-17.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Template by Elmo