niedziela, 17 lutego 2013

WYNIKI ANKIET!!

Heeej! ;**
Dzisiaj zakończyły się ankiety, a więc teraz przedstawię Wam ich wyniki. Niektóre były zrobione tylko dla mojej świadomości, inne za to były stworzone w pewnych celu. A mianowicie chciałam, aby nakierowały mnie jakoś na dalsze wydarzenia ;).

ANKIETA I

Ta ankieta była tylko dla moje świadomości ;)


 ANKIETA II
Ta również ;).


 ANKIETA III
Wygrała Emily, a mnie ostatnio zastanawia,
czy może nie powinnam jakoś jej.. no nie wiem.. pozbyć
się z opowiadania? Nie w sensie zabicia jej czy coś ;p Po
prostu wydaje mi się, że Emi jest troszkę nudna, a ja
nie mam żadnych konkretnych planów, co z tym zrobić ;/
Dlatego tradycyjnie przeciwników jej zniknięcia, zachęcam
o jakąkolwiek pomoc ;). Kontakt do mnie znajduje się
po prawej stronie -------->




ANKIETA IV

No tak, Rocky xD. Co do Rocky'ego to mam już pewne
plany i mam nadzieję, że troszkę go podkręcimy
z czasem ;)




ANKIETA V

Co do zwycięstwa Rossidy nie ma wątpliwości
(jednakże wciąż nie twierdzę, że oni będą ze sobą) ;p
Ale mnie tym razem bardziej interesuje Ellily i Ryllington.
Jak widać Ryllington ma przewagę 1 głosu, a ja szczerze
sama nie wiem, co mam w związku z tym robić. Lubię
Ellily, choć osobiście twierdzę, że przy Emily zepsułam
trochę tego zabawnego Ratliff'a i po prostu inaczej nie
potrafię :(. Jeśli wolicie Rydliff (inna odmiana Ryllington),
to mam już pewne plany, a jeśli zostaniemy przy Ellily
to.. emm.. nie wiem, może coś wymyślę, ale od dobrych
kilkunastu rozdziałów dla tej pary mam brak jakichkolwiek
pomysłów. No nic, czekam na Wasze ostateczne decyzje
w postaci komentarzy ;). 


Bardzo proszę o wyrażenie Waszych opinii na temat moich planów ;).
Btw. Nawet jeśli wybierzecie Rydliff zamiast Ellily, to nie jest koniecznie powiedziane, że wtedy pozbędę się z opowiadania Emily ;).

Pozdrawiam!

~DarkAngel ;**


18 komentarzy:

  1. NIE !!!!! EMILY MA ZOSTAĆ !!! PROSZĘ !! tO JEST CZADOWE Z NIĄ !! JAK JĄ USUNIESZ TO BD BEZ SENSU !!!! BŁAGAM ! ZOSTAW JĄ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... mi bez ruznicy lubię wszystko xd ale ja jestem za rydliff

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE USUWAJ EMILY! TEŻ BARDZO PROSZĘ !

    OdpowiedzUsuń
  4. "bajkoOwa" i "Anonimowy" a co sądzicie o Rydliff i Ellily?

    OdpowiedzUsuń
  5. Emily jest mi obojętna, a co do pary to chyba wolę Ryllington :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostaw Emily !

    OdpowiedzUsuń
  7. co ja sądze ? . ,że świetny pomysł : D . I wg. podobało mi się zachowanie Rocky'ego :D:D . Piszesz super opowiadania , uwielbiam z niego wszyyyystkich ♥ A Emilly jest naprawdę OK .

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł nie ,że byli razem i mają być tylko ,że strasznie ciekawe ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ee.. czyli, że ty jesteś za Emily i Ratliff'em tak?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię ich wszystkich ;)) Bez wyjątku ;) A jak byś pozbyła się Emily to to by nie było to samo ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej za Rossem i Cass , ale nie pozbywaj się Emilly ; D Bo bez niej nie będzie tak fajnie .. Naprawdę ja uważam ,że nie jest nudna z czasem może ci przyjdą plany co do niej ; D . Czekam na nowy rozdział !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bajkoOwa ♥ : DarkAngel raczej chodziło o to czy wolisz parę Rydliff czy Ellily.. :))

      Usuń
    2. tak, chodziło mi o to, czy wolisz Rydliff, czy Ellily ;))

      Usuń
  12. Ahh . Sory ,że tak nie kontaktuje .. szczerze ... Nie wiem . Chyba Ellily ; d A wy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie usuwaj emilli

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uważam, że nie powinnaś usuwać Emily. To w końcu przyjaciółka Cass.. dla mnie jest super to, że chodzi z Ell'em i nie zmieniaj tego :)
    Co do Cass i Rossidy znasz moją opinię :P
    Czekam na rozdział ^^ XD

    OdpowiedzUsuń
  15. mi jest bez różnicy czy rydliff czy ellely, ale rozdział super

    zapraszam na mój blog też z opowiadnaimi o ross lynch http://moja-historia-o-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Template by Elmo